Киевский международный фестиваль рекламы

Програма заходів. 1 червня

Велика зала
  • 10-30 – 11-30
    Майстер-клас Пьєра Еммануеля, strategic planning director "ADVANTAGE" Russia, Москва.

Дивитись відео

  • 11-45 – 12-45
    Disruptive ideas and how to sell them, Zeke Tastas, Arvid Svanvik, Креативні директори, Scholz and Friends Stockholm, Швеція. 

Дивитись відео

  • 13-00 – 13-45
    Презентація Московського Міжнародного Фестивалю Реклами, Олена Наришкіна, генеральний директор, Москва.

Дивитись відео

  • 13-50 – 14-50
    Мої найгірші рекламні ролики, Ярослав Чеважевський, Ярче, Москва, Росія.

Дивитись відео

  • 15-00 – 15-30
    Golden Hammer festival presentation, Ingrīda Krīgere, Golden Hammer director, Рига.

Дивитись відео

  • 15-45 – 16-45
    Медіа споживання у Росії й на Україні: 100 років разбіжностей, Михаїл Димшиц, генеральний директор "Дымшиц и партнеры", голова журі рекламодавців, Москва. 
  • 17-00 – 18-00
    Майстер-клас Adri Ulfman, голови медіа-журі КМФР, регіонального менеджера у Центральній й Східній Європі, Скандинавії й Нідерландах, Zenith Optimedia, Нідерланди.

Дивитись відео

  • 18-15 – 19-15
    Media Innovation. The original use of media from EPICA Awards, Andrew Rawlins, президент EPICA Awards, Париж.
  • 19-30 – 20-15
    New York Festival
    presentation, Хрісто Кафтанджиев, Софія.
 
Мала зала
  • 10-15– 11-30
    Дитячий маркетинг.
    Впадати у дитинство можна розумно або як достукатися до юних споживачів. Міні-конференція про способи просування міні-брендів. Організатор агенція Kidnapping, Київ.

Дивитись відео

  • 11-45 – 12-15
    Купити дешевше ніж вкрасти. Правові відносини при використанні фотозображень. Обмін думками, досвідом та знаннями. Організатор – Фотоартбанк, Київ.

Дивитись відео

  • 12-30 – 13-30
    Fotobank разом з партнером Getty Images представляє майстер-клас: Тенденції розвитку креативної фотографії
    , Paul Foster, European Deputy Director of Photography for Getty Images, Лондон.

Дивитись відео

  • 13-45 – 14-30
    Три ідеї  три бізнеси. Виведення на ринок видавничого проекту, аутдор компанії, ПР агенції. Доповіді з обговоренням. Організатор – діловий щотижневик "Контракты", Київ.

Дивитись відео

  • 14-45 – 15-30
    "JEANS –  гра почалася!", Василь Лацаніч, директор по маркетингу, UMC, Київ.

Дивитись відео

  • 15-45 – 16-45
    АнтиМультяшна реклама – весело й ефективно. Як використовувати флеш-анімацію у просуванні продукту, Натал’я Овчиннікова, директор з розвитку студії  "Антимульт", Москва.

Дивитись відео

  • 17-00 – 18-00
    Критерії оцінювання ефективних веб-рішень, Максим Гаєв, лідер та засновник  WorldWebStudio, член інтернет-журі КМФР, Київ.

Дивитись відео

  • 18-15 – 19-30
    Журналісти й піарщики: понад бар’єрами. Круглий стіл. Учасники: журналісти, медіа-експерти, піарщики, політичні консультанти. Організатор – ВД КоммерсантЪ-Украина, Київ.

Дивитись відео

  • С 20-30  Вечірка у модному боулінгу  "Хамелеон".

У Програмі   можливі зміни й доповнення, стежте за оперативною інформацією на сайті Фестивалю.

Завантажити повну версію Програми.

ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
ЯКІСТЬ ПОНАД УСЕ!
Головні
медіа партнери
 
World Web Studio