Програма заходів. 2 червня
Велика зала
-
10-30 – 11-30 It's Not Rocket Science or how to make your client want to buy great creative work. A subjective view on how to convince a client to fall in love with the work you have presented, András Simon, Креативний директор, CEO/Partner, BBDO Budapest, Угорщина.
Дивитись відео
-
11-45 – 12-45 PR і маркетинг як чума XXI століття, Майстер-клас Дмитрія Бикова, поета, прозаїка, публіциста, критика, креативного редактора газети "Собеседник", ведучого програми "Времечко" на НТВ, керівника проекту "Профиль-Украина", Москва.
Дивитись відео
Дивитись відео
-
14-15 – 15-15 Working with low budgets in a small country in western Europe, Duarte Pinheiro de Melo, креативний директор FCB Lisbon, голова Головного журі 7-го КМФР, Лісабон.
Дивитись відео
-
15-30 – 16-30 Cannes Lions festival presentation, Іріна Кузнєцова, офіційний представник фестивалю в Україні, Київ.
Дивитись відео
Мала зала
-
10-30 – 11-30
Реклама на радіо – ефективно..??!, Іван Суворов, президент ГК "АГНИ", генеральний продюсер радіо "Милицейская волна", Москва, Росія.
-
12-00 – 13-00 To kill or not to kill? Offensive content in advertising, Gediminas Juskys, креативний директор DDB Vilnius, Вільнюс.
Дивитись відео
-
13-15 – 14-15
Куди подівся креатив, Кірил Смірнов, виконавчий директор ADC Росія, Москва.
У Програмі можливі зміни й доповнення, стежте за оперативною інформацією на сайті Фестивалю.
Завантажити повну версію Програми.
|