Нагороди Фестивалю
Конкурсна програма Фестивалю складається з 15 конкурсів.
У кожному конкурсі визначається 1 (один) переможець, який нагороджується призом Краща робота конкурсу.
В свою чергу, кожний конкурс складається з конкурсних категорій (номінацій).
В кожній категорії конкурсу присуджується перше («золото»), друге («срібло») та третє («бронза») місця, а також визначаються фіналісти конкурсу («шорт-лист»).
У разі рівної кількості голосів журі під час голосування за рішенням Голови журі конкурсу може присудити 2 (два) перших, 2 (два) других та 3 (три) третіх місць.
Крім того, журі має право не присуджувати призових місць при невідповідності робіт критеріям оцінки.
За рішенням журі в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.
За підсумками всіх конкурсів офіційної програми Фестивалю, за винятком конкурсу Альтернативної реклами, Голова журі Фестивалю після консультацій з іншими членами журі визначає кращу рекламну роботу Фестивалю, якій присуджується Гран-прі Фестивалю.
Висунута на Гран-прі Фестивалю робота, як правило, не повинно співпадати з Кращою роботою конкурсу.
За підсумками конкурсної програми Фестивалю підводиться рейтинг учасників з нараховуванням балів на нагороди Фестивалю.
Учаснику, який в рейтингу посів перше місце, присвоюється звання Краще агентство Фестивалю.
Крім того, на Фестивалі підводяться підсумки виступів українських агентств, які приймали участь та завоювали нагороди на інших рекламних фестивалях в період 4 червня 2005 року – 3 червня 2006 року. Агентству, яке збере найбільшу кількість балів, тобто посяде перше місце в рейтингу креативності, присвоюється звання Найкреативніше агентство України.
До розгляду в 2006 році приймаються такі фестивалі реклами*: Cannes Lions - 2005, Golden Drum – 2005, Golden Hammer – 2005, Московський Міжнародний Фестиваль Реклами – 2005, EPICA Awards – 2005, Національний конкурс Ерш - 2005
Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз (увага! до спеціальних призів від партнерів та спонсорів ця інформація не відноситься) дає учаснику такі бали*:
Фіналісти конкурсів
ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами - 2 бали
Рекламних кампаній, медіа, DM, PR, BTL проектів – 2 бали
Інших, а також спеціальні призи журі – 1 бал
3 місце (“бронза”) конкурсів
ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами - 3 бали
Медіа, DM, PR, BTL проектів – 3 бали
Рекламних кампаній – 4 бали
Інших - 2 бали
2 місце (“серебро”) конкурсів
ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами – 4 бали
Медіа, DM, PR, BTL проектів – 4 бали
Рекламних кампаній – 5 балів
Інших – 3 бали
1 місце (“золото”) конкурсів
ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами – 7 балів
Медіа , DM, PR, BTL проектів – 7 балів
Рекламних кампаній – 8 балів
Інших – 5 балів
Найкраща робота конкурсів
ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами – 10 балів
Медіа , DM, PR, BTL проектів – 10 балів
Рекламних кампаній – 12 балів,
Інших – 8 балів
Приз журі преси – 10 балів
Гран-прі Фестивалю – 15 балів
*_______
При бальній оцінці перемог на відмінних від КМФР фестивалях вводяться наступні такі коефіцієнти (помножувачі балів, зазначених для оцінки перемог на КМФР):
Cannes Lions – 10
EPICA Awards – 5
Golden Drum – 5
Golden Hammer - 1.0
Московський Міжнародний Фестиваль Реклами – 1.0
|